23 februari 2012

babykaart Girl


Zoals gezegd; Mijn babykaart voor een meisje. Beide kaarten (jongen & meisje) zijn op tijd klaar, de baby is nog niet geboren! Nu dus wachten tot ik er een op kan sturen.
Ik ben voor deze kaart aan de slag gegaan met papier van Eline's (winter) huis - Roses are Red & Pale Pastels. Deze twee vond ik wel leuk bij elkaar passen.
De stempels die zijn gebruikt zijn van Marianne Design - Eline's babies.
Als extra op deze kaart heb ik een stuk kant gebruikt en deze vastgemaakt met nietjes.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn twee versies vinden ( de jongens & de meisjes kaart).

6 opmerkingen:

  1. Hoi Steffie, Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Jij hebt er ook een volger bij want ik vind je creaties geweldig leuk.
    Tot blogs.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Steffi, ook deze is super hoor, je hebt hem mooi aangekleed met dat kant, nietje en die leuke stempels. Of het nu een jongen of een meisje wordt, de ouders krijgen in elk geval een heel leuk kaartje! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie roze versie heb je gemaakt, Steffi!
    Bij deze heb ik je een Award gegeven. Ook al heb je em al, hoop ik dat je er blij mee bent :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook erg leuk! Dat kant staat er erg mooi bij. Ik ben reuze benieuwd welke van de twee je op moet sturen. Mijn geboortekaartjes (jongen en meisje) zijn ook klaar. Ik laat ze je binnenkort zien! Bedankt voor je lieve berichtje!

    Xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Steffi, wat super leuk dat je volger van mijn blog 'skrepsels' bent geworden! Natuurlijk kom ik nu ook een kijkje nemen bij jou. Wat een gaaf geboortekaartje heb je gemaakt! Ook jij hebt er een volger bij, hoor! Veel succes met je blog.
    Lieve groeten, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je meisjeskaart is ook geslaagd!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen