3 maart 2012

Geboren: Lotte



Vandaag een kaart voor de ouders van Lotte. Zij zijn deze week de trotse ouders geworden van hun eerste kindje. Deze kaart heb ik samen met mijn verstandelijk gehandicapt zusje gemaakt. De kaart is dan ook voor een begeleider van Lynn. Ze wilde me graag helpen, en gelijk heeft ze.
Samen zijn we gaan zoeken naar roze papier, want ja, bij de geboorte van een meisje mag je roze papier gebruiken. Het papier wat het uiteindelijk geworden is, is van de Kruidvat.
Aan de zijkant heb ik een stukje behang verwerkt in de kaart.
Het vogeltje komt van een tuincentrum af. Dit vonden we wel mooi op het kaartje.
De stempels zijn van Marianne Design (Eline's Babies).

Ook kan ik mijn geboortekaartje van een jongen opsturen. De teamgenoot van Nick is gisteravond vader geworden van een zoon.

3 opmerkingen:

  1. Mooi, vrolijk kaartje, Steffi! Leuk om samen aan de freubel te zijn, gezellig!
    grtz. en goed weekend, Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft Lynn goed der best gedaan zeg! Jullie kaart is echt te gek! Lekker kleurtje en leuke details. Fijn weekend! En een dikke knuffel voor Lynn!

    Xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo samen met je zusje te knutselen! Mooi kaartje hebben jullie ervan gemaakt! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen