21 maart 2012

Taartpunt-doosje



Het is alweer een gehele tijd geleden dat ik een creatie heb gemaakt en geplaatst. Heb het de afgelopen tijd erg druk gehad.
Ik ben aan het kijken voor een BBL vervolgopleiding die zal gaan starten in sept. 2012. Vorige week had ik mijn eerste sollicitatiegesprek hiervoor.
Helaas ben ik ook nog ziek geweest de afgelopen 2 weken, dus geen zin om van de bank te komen om een kaartje te maken.

Dit is de creatie die ik vandaag heb gemaakt.
Het is een taartpunt-doosje geworden voor een vriendin van me. Ik heb deze gemaakt naar aanleiding van de challenge van dutch card lovers. Het was de bedoeling om een tasje of doosje te maken of te pimpen.
Ik heb gekozen voor een doosje zelf te maken. Een lange tijd geleden heb ik eens een mal gekocht voor het maken van een taartpunt.
Als eerste ben ik aan de slag gegaan met roze cardstock voor het maken van de taartpunt.
Deze ben ik daarna gaan versieren/beplakken met papier van Eline's winterhuis - Happy & Bright.
Aan de zijkanten vond ik het wel leuk om een lintje te plakken om het wat vrolijker te maken. Dit lint kwam ik nog tegen in mijn overvolle doos met linten.
Bovenop heb ik roze lint gebruikt en een 4-laags bloem gemaakt, afgewerkt met een strass-steentje.
Om het doosje open te maken heb ik aan de achterkant een opening gemaakt. Deze is te openen en te sluiten door middel van klitteband.




Als extra heb ik er nog een tag bijgemaakt met de cijfers 21 erop. Mijn vriendin wordt namelijk 21jaar oud. De tag is verder nog versierd met een lintje en bloemetjes met strass-steentjes. De tag heb ik achter in de taartpunt gestoken. Deze is er ook gemakkelijk uit te halen om bijv. gewoon op te hangen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn taartpunt vinden!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge;
- Dutch Card Lovers

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk taartje/doosje. Erg leuk om te krijgen. Vrolijke kleuren.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super, :)) leuk om dit model weer eens tegen te komen. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf taartdoosje!
    Bedankt voor je deelname aan DCL!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie taartpuntdoos! Veel details heb je erop verwerkt. Bedankt voor het meedoen met DCL, erg leuk!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, echt een leuk doosje! En veel succes met de voorbereidingen voor je vervolgstudie! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke mooie creatie
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super met die mooie tag! Van harte met je vriendin en dank je wel voor deze mooie DCL-bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk stukje scraptaart, mooi gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen