27 april 2012

Baby-kaart 2


Even snel een berichtje vanuit hier. Ik had gisteren beloofd vandaag nog een baby-kaart te laten zien.
Dit is 'm geworden!
Ook deze kaart is gemaakt met papier van Eline's huis en de stempels van Marianne Design - Eline's babies.
Ik vond de kaart eerst nog erg leeg, dus heb ik er een bloem-broche bijgemaakt met een knoopje erop. Verder onder aan het kaartje nog een stukje kant geplakt.
Tjaa.. Wat moet ik verder nog vertellen over mijn kaart?!

Helaas zullen jullie van mij dit weekend geen kaartje zien. Ik ga lekker genieten van het lange (drukke) weekend.
Zometeen gezellig met mam en pap naar de stad om nog wat te shoppen.. Altijd leuk!
Morgen na lange tijd weer eens een dagje samen met Nick.
Zondag hebben we een bbq op de voetbalclub, als afsluiting. En dan natuurlijk maandag Queensday!!
Ik hoop dat ik jullie dinsdagavond een kaartje kan laten zien..
Geniet allemaal van het weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten