26 april 2012

Baby-kaartje


Daar ben ik weer!
Gelukkig deze dagen wat meer tijd om wat te knutselen. Heerlijk!
's Morgens werken en 's middags een kaartje maken.. Zo krijg ik mijn dagje wel om.
Vandaag een kaart voor de Sketch Challenge van Cards & Things.
Ik kwam deze via via tegen en ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Eline's huis. Blijft altijd leuk vind ik!
De stempels zijn van Marianne Design - Eline's Babies.
Nog een leuk bedeltje aan de kaart en klaar is ie!
Morgen ben ik terug met een ander baby-kaartje.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge;
Cards & Things - Sketch

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed: 's morgens werken en 's middgas freubelen! Je hebt een leuke babykaart gemaakt en het bedeltje zrogt zeker voor de finishing touch.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Steffi,
    Van Sanne heb ik de link naar je blog ontvangen. Leuk dat je ook zo creatief bent. Zijn jullie weleens samen aan het knutselen?
    Een vrolijke blog heb je en je maakt gezellige kaarten! Ik las dat je op valentijsdag gehoord hebt, dat je geslaagd bent voor je opleiding SPW. Gefeliciteerd! Heb je al zicht op een baan?

    Heel veel knutselplezier en tot blogs!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen